Lees je nu lees je later
communicatie en campagnes Stichting Lezen
Stichting Lezen is er om alle kinderen en jongeren het plezier in lezen te laten ontdekken. Van baby tot millenial te helpen om boeken te kiezen die aansluiten bij hun belangstelling.
Nadat we de huisstijl voor Stichting Lezen hebben opgefrist hebben we het kwartaalblad LEZEN onder handen genomen. LEZEN is een tijdschrift voor leesbevordering en literatuureducatie. Samen met de redactie hebben we gewerkt aan een vernieuwingsslag zodat het blad na 16 jaar meer uitnodigt tot eh… LEZEN!
In de nieuwe communicatiestijl van Stichting Lezen ontwikkelen Judith Schoffelen & ik diverse middelen. Daarnaast ontwikkelen we voor verschillende leeftijdsgroepen kleine campagnes; promotie van babyboekjes, voorleeswedstrijd voor brugklassers en een leeskalender voor middelbare scholieren.
–
Read now, read later – Communication and campaigns
The Reading Foundation is there to let all children and young people discover the pleasure of reading. Helping infants to millennials choose books that match their interests.
After we refreshed the corporate identity, we took care of the quarterly magazine LEZEN (Reading). LEZEN is a magazine for reading promotion and literature education. Together with the editors, we have worked on an innovation so that after 16 years the magazine invites more to eh… READ!
In the new communication style of Stichting Lezen, Judith Schoffelen & I develop various resources. In addition, we develop small campaigns for different age groups; promotion of baby books, reading competition for first graders and a reading calendar for secondary school students.